13 вересня 2020 р.

Для 11-А класу

 

11 клас:      Обов’язкові види контролю з української мови 2020/2021н.р.

 

6

Контрольне есе “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?”

Есе

 

13

Контрольне есе “Мандрівка до одного з семи чудес України” (реальна чи віртуальна)

Есе

 

37

Контрольне есе “Ця музика спонукає до думок” (перегляньте інформацію підручника на сторінках 134-135)

Есе

 

44

Контрольне есе «Читання робить нас кращими»

Есе

 

53

Контрольне есе про особисту програму збереження здорового довкілля «Здорове довкілля – сенс життя» (перегляньте інформацію підручника на сторінка 96-97)

Есе

Перші два есе в І семестрі, три наступні в ІІ семестрі. Чернетки можна приготувати раніше, за наявності вільного часу.


Усний переказ (обов’язково в І семестрі)

1.       Усний переказ тексту «Будинок з химерами» сторінка підручника 45-46.


Усний твір на одну з тем: (на вибір)    ( в ІІ семестрі обов’язково, можна раніше)

  • 1.      Розповідь про родину друга/подруги з використанням присвійних прикметників.
  • 2.      Опис зимового лісу з використанням відносних прикметників.
  • 3.      Розповідь про враження від цікавої мандрівки(екскурсії)
  • 4.      Порівняльна характеристика двох гаджетів, фільмів, комп’ютерних програм тощо із використанням прикметників вищого ступеня порівняння.
  • 5.      Розповідь про процес приготування певної страви, проведеного досліду тощо з використанням власне кількісних, збірних, дробових числівників.
  • 6.      Висловлення власних вражень від перегляду цікавого фільму чи іншого твору мистецтва (інформація в підручнику на сторінках 152-154)
  • 7.      Висловлення захоплення красою природи в улюблену пору року»
  • 8.      Розповідь «Зірки українського спорту» (зразок та інші варіанти теми на сторінках  підручника 79-80)
  • 9.      Розповідь про можливості для занять спортом у нашому місті.
  •  

Діалог на одну з тем: (на вибір) обов’язково в І семестрі

  • 1.      Діалог у розмовному стилі із використанням прикметників, що містять суб’єктивну  оцінку обговорюваних об’єктів.
  • 2.      Діалог, що містить запитання і відповіді з числівниками на позначення дат і часу певних подій.
  • 3.      Діалог з використанням різних форм дієслів.
  • 4.      Тема діалогу : «Корисне дозвілля»
  • 5.      Тема діалогу: « На добро відповідай добром, а на зло?»
  • 6.      Тема діалогу: «Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість», «дворушництво», «двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?

Немає коментарів:

Дописати коментар