11
клас: Обов’язкові види контролю з
української мови 2020/2021н.р. |
|||
|
6 |
Контрольне есе “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?” |
Есе |
|
13 |
Контрольне есе “Мандрівка до одного з семи чудес України” (реальна чи
віртуальна) |
Есе |
|
37 |
Контрольне есе “Ця музика спонукає до думок” (перегляньте інформацію підручника на сторінках 134-135) |
Есе |
|
44 |
Контрольне есе «Читання робить нас кращими» |
Есе |
|
53 |
Контрольне есе про особисту програму збереження здорового довкілля
«Здорове довкілля – сенс життя» (перегляньте
інформацію підручника на сторінка 96-97) |
Есе |
Перші два есе в І семестрі, три наступні
в ІІ семестрі. Чернетки можна приготувати раніше, за наявності вільного часу.
Усний
переказ (обов’язково в І семестрі)
1. Усний переказ тексту «Будинок з химерами»
сторінка підручника 45-46.
Усний твір на одну з тем: (на вибір) ( в ІІ семестрі обов’язково, можна
раніше)
- 1. Розповідь
про родину друга/подруги з використанням присвійних прикметників.
- 2. Опис
зимового лісу з використанням відносних прикметників.
- 3. Розповідь
про враження від цікавої мандрівки(екскурсії)
- 4. Порівняльна
характеристика двох гаджетів, фільмів, комп’ютерних програм тощо із
використанням прикметників вищого ступеня порівняння.
- 5. Розповідь
про процес приготування певної страви, проведеного досліду тощо з використанням
власне кількісних, збірних, дробових числівників.
- 6. Висловлення
власних вражень від перегляду цікавого фільму чи іншого твору мистецтва
(інформація в підручнику на сторінках 152-154)
- 7. Висловлення
захоплення красою природи в улюблену пору року»
- 8. Розповідь
«Зірки українського спорту» (зразок та інші варіанти теми на сторінках підручника 79-80)
- 9. Розповідь
про можливості для занять спортом у нашому місті.
Діалог на одну з тем: (на вибір) обов’язково
в І семестрі
- 1. Діалог
у розмовному стилі із використанням прикметників, що містять суб’єктивну оцінку обговорюваних об’єктів.
- 2. Діалог,
що містить запитання і відповіді з числівниками на позначення дат і часу певних
подій.
- 3. Діалог
з використанням різних форм дієслів.
- 4. Тема
діалогу : «Корисне дозвілля»
- 5. Тема
діалогу: « На добро відповідай добром, а на зло?»
- 6. Тема
діалогу: «Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість»,
«дворушництво», «двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?
Немає коментарів:
Дописати коментар